Wielkanoc w domu

Jakoś mnie tak ostatnio praca pochłania, że dziś obudziłam się z myślą że to przecież już prawie Wielkanoc….. No to przecież trzeba domek udekorować. Kwiatki, jajka, gałązki, wstążki…

Dla mnie Wielkanocna stylizacja wnętrza nie może obejść się bez tulipanów. Muszą być i koniecznie muszą być fioletowe. Drugi kolor już nie ma takiego znaczenia ale fioletowe tulipany mogą być. I uwielbiam pastele, więc w tym roku postawie na pastelowe serwetki i może jakieś pastelowe miseczki na stole…i biały obrus, bez wzorów, bez udziwnień, bez dodatków , może mieć biały haft.

A na stole nie może jeszcze zabraknąć małego wianka z gałązek udekorowanego jajeczkami, kurczaczkami i zajączkami.

I w tym roku w końcu moje maluchy będą pomagać..to będzie Nasz pierwszy taki rok gdzie mój smyk się już razem ze mną zajmuje dekoracją…sam stawia wazony, układa jajka w koszyczku no i zapewne cały się wymaże przy kolorowaniu jajek 🙂

A dla tych co jeszcze nie mają pomysłu jakby tu na niedzielne śniadanie udekorować stół i wnętrze zapraszam do obejrzenia pomysłów które szczególnie mi przypadły do gustu.

 

Skomentuj

