Bycie blogerem….

Jedno z najpopularniejszych zajęć teraz…bycie blogerem… I jakie prestiżowe 🙂 Ktoś Cię pyta co robisz a ty ze skromnością odpowiadasz a wiesz jestem blogerem, pisze sobie takie tam i trzepie kaskę. I jakie na pozór łatwe. No bo przecież wystarczy założyć bloga, zrobić mu jakiś wygląd i bach! wrzucasz fotki, jakiś tekst i już. Samo się robi….

 

Oj gdyby to było takie łatwe….Ale ja nie o tym. Czy jak już jesteśmy tym blogerem i piszemy te różnorakie teksty i opowieści dziwnej treści to do której granicy wolno Nam się posunąć?

Czy jak opiszemy wszystkich ludzi jakich mamy wokół, zmieniając jednie imiona będzie to uczciwe?! Bo przecież nikt się nie zorientuje.

Czy możemy bezkarnie napisać jaką to mamy beznadziejną koleżankę ale i tak się z nią kumplujemy to będzie to ok? Byle tylko tłum czytał??

Bo widzicie ja się właśnie zastanawiam….od tygodnia męczę się z pewnym tekstem, który może coś ludziom uzmysłowi, zwróci uwagę na pewien problem…ale z drugiej strony jak napiszę, to czy nie będę mieć wyrzutów sumienia, że poruszam temat osoby, która w jakiś sposób jest mi bliska?!

 

No to sobie na razie odpuściłam temat…. może gdy wymyślę jak go ująć, żeby się nikt nie obraził to wtedy…

A Wam jak mija poniedziałek?? Bo mój jak zwykle leniwie i mało pracująco 🙂 Ale to niestety tylko do jutra ten stan potrwa …a szkoda

Jedna uwaga do wpisu “Bycie blogerem….

  1. u mnie poniedziałek był również leniwy 😉
    dziś już pracowicie ale jeszcze tylko 2 godzinki 😀
    no ja uważam,że jeśli chcemy jakoś poruszyć odbiorcę i zwrócić jego uwagę na coś ważnego można zmienić imiona ale nie używać ich w ogóle i przedstawić sytuację….
    pozdrawiam

Skomentuj

