Urocze dodatki do kuchni

A więc zaraz po świętach urządzam na nowo kuchnie….Jakoś wizja bałaganu tuż przed świętami mnie odstrasza tym bardziej, że pracy w firmie co nie miara i wypadałoby czasem prawie nie spać. Postanowiłam moją kuchnie całkiem stonować i jak to mówi moja babcia zrobić ją smutną i nudną czyli szarą… Będzie piękna! Ale nie nudna.

Ja rozumiem, ciemne meble, szare ściany…no nie zapowiada się kolorowo. Ale tu z pomocą mają mi przyjść kolorowe dodatki. I właśnie zaczynam poszukiwania od kolorowych noży które już posiadam, aczkolwiek uparcie poszukuje ślicznych różowych po kolorowe deski do krojenia, łopatki, miski…. i nudno nie będzie.

Jedna uwaga do wpisu “Urocze dodatki do kuchni

Skomentuj

