Przyjaźni blaski i cienie.

Miało być dziś zupełnie o czymś innym, ale….. Ale natknęłam się na wpis u Uli o przyjaźni kobiecej we Francji. Po tytule myślałam, że znajdę w środku coś innego…ale spotkałam się z moim życiowym wyznaniem kobietom się nie ufa w 100%. Do tej pory uważałam, że nie ma czegoś takiego jak taka idealna przyjaźń między kobietami. Że to niby zawsze mogą na sobie polegać, płakać w rękaw, dzwonić w środku nocy i takie tam… no jakoś w to nie wierzę. A już wiem na 100 % że nawet najbliższej przyjaciółce nie daje się możliwości bycia sam na sam z własnym facetem.

Ja wiem możecie mi tu mówić o zaufaniu i takie tam…ale strzeżonego Pan Bóg strzeże i koniec. Bo a nóż piorun strzeli, winda się zatnie, z nieba spadnie meteoryt i przesłoni im zdrowo rozsądkowe myślenie a zaczną myśleć…hmm 🙂 jakby to ładnie napisać… popędem czy czymś 🙂

No już tak mam. Za to do pewnego czasu wierzyłam w to, że przyjaźń między facetami to coś fajnego i trwałego. Coś czego oni sobie nie zniszczą. No nie wiem skąd mi się ta głupia teoria urodziła skoro sama nie należę do świętych i kilka tych przyjaźni facet facet rozbiłam… No ale wierzyłam że dla facetów są rzeczy święte.Wierzyłam, że oni wiedzą, że nie podrywa się dziewczyny kumpla bo to towar nietykalny… O w jakim ja błędzie żyłam…

No chyba w dzisiejszych czasach przy sprzyjających warunkach ludzie zapominają o tym, że są z kimś innym, że nie na każdego można się rzucić, że są osoby na które nawet nie powinniśmy spojrzeć i niestety lądują w łóżku z osobą która już jest zajęta i to przez bliską Nam osobę…..

medium_6182728316

Jedna uwaga do wpisu “Przyjaźni blaski i cienie.

Skomentuj

