Nowa droga życia :)

Postanowiłam zmienić swoje życie…. dla tych co mnie znają to pewnie żadna nowość, w końcu mnie i tak co chwile dopada potrzeba  zmian 🙂 Ale to ma być zmiana na całe życie, taka na zawsze…. No więc postanowiłam sobie i wszystkim w domu zmienić styl życia na zdrowszy 🙂 Na dobre im to wyjdzie 🙂 A zetem od dziś postanowiłam systematycznie raz w tygodniu wymieniać jeden produkt, który jemy na zdrowszy…. Mieć troszkę więcej sportu na co dzień …. i to co najgorsze czyli rozstać się z moją życiową miłością, której i tak zawsze będę wierna a mianowicie ograniczyć czekoladę 😦 No to będzie najtrudniejsze a cała reszta przyjdzie sama…Oby mi tylko motywacji starczyło 🙂

A może ktoś się dołączy?! W zdrowy styl życia wyjdzie Nam tylko na zdrowie 🙂

🙂

Jedna uwaga do wpisu “Nowa droga życia :)

  1. Powodzenia trzymam kciuki 🙂 z czekoladą fakt będzie najtrudniej ale…całkiem z niej nie rezygnuj, w końcu podnosi poziom endorfin w organiźmie,a to czasem potrzebne 🙂 pozdrawiam

Skomentuj

