Twój facet też jest super.

Wicie ja jestem straszną kobietą… Marudną, kapryśną, zawsze muszę postawić na swoim, rzadko idę na kompromisy…no i te zachcianki… O matko! To jest najgorsze! Ja całe 365 dni w roku jestem jak kobieta w ciąży. Uwielbiam w środku nocy posłać uroczy uśmiech do męża, zatrzepotać rzęsami, zrobić słodki dzióbek i powiedzieć: ” kochanie, bo wiesz pojechałbyś gdzieś po czekoladki, truskawki, frytki … 🙂  ” No i biedny facet nie ma wyjścia. Co tam śniegi, wiatry, deszcze woli pojechać , szukać o północy na mieście czegoś co zaspokoi moją zachciankę niż spojrzeć na moją minę  fochem bądź dalej znosić moje kaprysy… No jestem straszna 🙂 Ale najlepsze jest w tym , że właśnie Ci faceci z miłości do Nas się na to godzą.

Mężczyzna jak się zakocha i jak już kocha to naprawdę wiele jest w stanie wycierpieć i znieść oby wybranka była szczęśliwa. Wasi faceci też tak pewnie mają.  Wiedzą, że jak macie zły dzień to schodzimy z drogi, przymykają oko na opieprz bez powodu, z niczego …od tak dla rozrywki 🙂

Kupują Nam nasze ukochane czekoladki, godzą się na oglądanie ukochanego serialu, choć w nich samych sprawia, że zbiera im się wymioty, słuchają godzinnych opowiadań o tym dlaczego nasza przyjaciółka jest beznadziejna by na koniec usłyszeć, że i tak ją kochamy i będziemy wspierać jak się da.  Godzą się na Naszą pokrętną logikę, starają się żyć jak cywilizowani ludzie 🙂 ubierając w fajne ciuchy dla Nas choć sami mogli by zawsze śmigać w dresie.

A my czasem za mało ich doceniamy…. No bo spójrzcie na tych Waszych mężczyzn, czyż nie są uroczy 🙂

 

by flickr

Skomentuj

