wiosenne porządki

No i stało się… w powietrzu zawitała wiosna, maluchy ciągle ciągną za spacery a do tego nawał pracy… i stało się, w domu zapanował totalny chaos i z przykrością muszę ogłosić, że  moje mieszkanie przypomina dziecięcy pokój po najlepszej zabawie. Wszystko jest wszędzie! No cóż pozostaje mi wziąć się w końcu do roboty i ogarnąć kataklizm….ale może jutro 🙂 Dziś biorę moje urwisy i robimy porządek z ubraniami. Co za małe, co nie takie, co zniszczone… po co trzymać. Ja będę  a moje Gnomki  ku wielkiej radości będą  mogły przymierzać ubrania, zakładać bluzki na głowę i szaleć w stercie ciuchów.
Z tej właśnie okazji postanowiłam napisać Wam mały przewodnik jak łatwo pozbyć się nadmiaru ubrań.

flickr

Łatwe porządkowanie ubrań

  • Zasada pierwsza NAJWAŻNIEJSZA! Trzeba się wyzbyć wszelkich sentymentów i stać się bezlitosnym.
  • Zasada druga. Jeśli od roku ciuszek się kurzy, małe jest prawdopodobieństwo, że kiedyś go założymy.
  • Zasada trzecia. Jeżeli w jakimś ubraniu niekoniecznie dobrze się czujemy, coś nie tak leży, jest za duże/ za małe albo po prostu coś Nam w nim nie pasuje lepiej się tego pozbyć.
  • Nie trzymajmy rzeczy na pamiątkę, miły wieczór czy fajna impreza to jeszcze nie powód aby trzymać sukienkę, której raczej nie założymy drugi raz.
  • Punkt ostatni. Wszelkie zniszczone rzeczy, które nie przeznaczymy na sobotnie sprzątanie spokojnie mogą być wyrzucone.

Ja podczas takiego porządkowania robię 4 kupki ubrań: te, które zostają, te które można sprzedać np. na Allegro lub tablicy , te co są do oddania na PCK i do wyrzucenia.
Powodzenia w Waszych porządkach szafowych a w następnym poście obiecuje opisać jak ja panuje nad szafą, jak w niej układam aby porządek był i trwał.

flickr

Jedna uwaga do wpisu “wiosenne porządki

Skomentuj

