Pogromcy kataru…

Każdy z Nas ma czasem katar, niestety mnie w tym roku dopada on straszliwie często, czyli tak średnio co 2 tygodnie…No w sumie to ja prawie ciągle mam od października katar. A to za sprawą mojego smyka, który mnie tą urokliwą dotkliwością częstuje przynosząc ją z przedszkola. Ale, że nie ma tego złego co by nie wyszło Nam na dobre przynajmniej zapoznałam się z tysiącem domowych sposobów na katar….Więc już mi nie taki katar straszny jak go malują i toną chusteczek się nie zasypię. A jeśli i Wam dolega katarek to może zamiast być najzwyklejszym w świecie smarkaczem 🙂  ( tu pozdrawiam bardzo ciepło zasmarkanego Robercika ) sprawdźcie, którą z poniższych metod..może pomoże 🙂

  • Maść majerankowa. Stara dobra, wysłużona przeze mnie maść majerankowa… ułatwia oddychanie, pomaga pozbyć się kataru a i kosztuje malutko bo jakieś niecałe 4 złote. Tanio szybko i bezpiecznie bo już u maluszków może być stosowana.
  • Olejek miętowy. Stary babciny sposób, inhalacja z naparu olejku miętowego dla niecierpliwych polecam kilka kropel na łyżeczkę , podpalamy od spodu i wdychamy kochani cudowny zapach. A katar ustąpi 🙂 W wersji dla wytrwałych dodajemy kilka kropel do wody i taką gorącą wodę wdychamy 🙂
  • Olejek eukaliptusowy, sosnowy …do stosowania jak miętowy , jednak najbardziej polecam do inhalacji.
  • Niezwykle skuteczny a i pomocny przy chorych zatokach olejek olbas. Posiada bardzo intensywny zapach ale jest bardzo skuteczny. Można go wykorzystywać do robienia inhalacji, skropić nimi pościel, koszule i wystarczy doprawdy zaledwie 3-4 krople. Bądź metodą na desperata bierzemy jakieś 3 krople na palec i smarujemy pod noskiem… Uwaga może lekko szczypać ale nosek się odetka i swobodnie będzie można oddychać a katar szybciej  zniknie.
  • Gorąca kąpiel i porządne wygrzanie się . Na pewno pomoże jeśli mam y katar z wychłodzenia, ale też poprawi Nam samopoczucie które przez okropne katarzysko zostało zniszczone.

flickr

Skomentuj

