Życie marynarza…

flickr

Poznajcie Krzysia. Krzyś ma 30 kilka lat, ma wspaniałą żonę, piękny dom, kilka samochodów, ukochanego psa i sieć sklepów w Polsce. Krzyś ma także dwie pasje: bieganie, któremu z oddaje się każdego dnia z najczystszą przyjemnością i kobiety, którym oddaję się przy każdej nadarzającej się okazji z jeszcze dzikszą rozkoszą i przyjemnością.

Co jakiś czas biznes Krzysia i mój się łączy i spotykamy się przy wspólnej kawie opowiadając sobie co słychać w jego rozjeżdżonym po kraju życiu i w moim statycznym i jak on to mówi, nudnym życiu młodej, pracującej matki z dziećmi.

I tak słucham Krzysia , że Basia z Zamościa się chyba zakochała, że Ani z Otwocka się spóźnia już 4 dzień i wydzwania, że biedak nie ma nikogo w Warszawie i czuje się tam strasznie samotny i że nie wie czy żona się znów się nie domyśla. Bo jak się domyśla to nie jest pewny czy kolejny raz uwierzy w jakieś tłumaczenia na spontanie, a po za tym to jest miłość jego  życia i nie mogłaby od niego odejść. 

No to pytam Krzysia, któregoś razu no co Ci to?! Po co brałeś ślub, skoro i tak przy każdej okazji szukasz innej dupy do zaliczenia?!

No to mi odpowiedział: ” Wiesz Karolka, ja się nie zakochuje, a z żoną jestem od zawsze, byłem z nią na studiach, potem po studiach, rodzice chcieli by był ślub, więc co mi tam…ożeniłem się, to dobra kobieta, zajmie się domem, fajnie się z Nią bawię, dobra jest do wzięcia w podróż, zawsze pod ręką a co najważniejsze nie chce mieć dzieci. No i kocham ją .

To pytam go dalej, męczę i dręczę, ale Krzyś skoro ona taka dobra i fajna to na co ci to stadko?! „ No jak na co?! Bo czuję się samotny, po to świetny sport i przygoda, bo przecież jest jedno życie i nie zamierzam w tym życiu mieć tylko 1 dupy, w chce korzystać ile się da. Życiem rządzi seks, więc chce go jak najwięcej”

No cóż… nie dał się przekonać, że takie życie go niszczy, że nie jest szczęśliwy i że rani tym swoją żonę. Po jakimś czasie dostałam od Krzysia SMSa ” moje życie się skończyło, będę ojcem „  . I czytając go pomyślałam sobie, że może teraz zobaczy co tak naprawdę jest w życiu ważne i to go zmieni… dzieci zawsze zmieniają, no prawie zawsze bo i od tej reguły są wyjątki.

A na zakończenie My kobiety trzymajmy się od takich Krzysiów z daleka, bo choć są piękni i cudowni i ciężko im nie ulec to i tak my wtedy cierpimy. Lepiej czekać na  kogoś lepszego niż z wiecznym marynarzem stracić choć 5 minut.

flickr

Zapraszam do polubienia mojej strony na FB 🙂

 https://www.facebook.com/ambrelkaa

Skomentuj

