colorful for dinner

Wiecie mam taki mały fetysz….. uwielbiam kolorową zastawę. Po prostu lubię kiedy coś się dzieje na talerzu i bynajmniej nie chodzi tu o posiłek.  Zaraziłam tym nawet własne dzieci, które na zwykłym talerzu już nie chcą zjeść, a najzwyczajniej w świecie lubią odkrywać co się znajduje pod jarzynkami 🙂  A pomyślcie sami czy nie fajniej jest zjeść smaczny obiadek wiedząc, że gdy opróżnicie już talerz czeka na Was miła buźka, fajny napis pytający o dokładkę lub po prostu pięknie namalowany kwiat?

Takie talerze i cała kolorowa zastawa jest także fajnym pomysłem na prezent bądź doskonałym sposobem na urozmaicenie wyglądu kuchni czy kredensu. Bo wtedy to już tylko wystarczy Nam postawić małe cudeńka w widocznym miejscu i niech je inni podziwiają.

Z kolorową zastawą i talerzami z różnymi motywami  łatwiej jest też o przygotowanie uroczystego obiadu.  W takim wypadku dodatki takie jak serwetki, obrus czy bieżnik dobieramy do talerzy i stawiamy zazwyczaj już na minimalizm gdyż to właśnie zastawa stanowi główną dekorację.

Troszkę więc poszperałam , poszukałam  i poniżej jest to co mi się wydało najfajniejszego do kupienia w sklepach.

 

Zak designs

Skomentuj

