Prywatnie

Wczoraj skończyłam 26 lat….. Wow 🙂 I niby nic się nie zmieniło a jednak…. A jednak uświadomiłam sobie wiele rzeczy, wiele przemyślałam, wiele postanowiłam zmienić, kilka rzeczy udoskonalić. I dziś wiem jedno. Jestem najszczęśliwszą kobietą na ziemi, mam wspaniałego męża, którego mi zazdroszczą i go nie oddam 🙂 Mam fajnych 2 synów choć dają mi czasem popalić. Własną firmę, która pomału się dobrze rozkręca…. i ogólnie jestem super laską 🙂 Lepszej nie ma, mówię Wam. Taki ze mnie mały chodzący ideał 🙂

A tak z innej już strony trochę tu namieszam na tym blogu bądź zamknę go całkowicie na rzecz jego nowej ulepszonej wersji która będzie znacznie lepsza i poprawna i zgłaszam się do Was z pytaniem 🙂
Jaki tematy byście chcieli aby były poruszane??
Czekam na wszystkie odpowiedzi.
 Kiss kiss

cox-fashion-and-beauty.blogspot.com
4 uwagi do wpisu “Prywatnie

  1. Kochana sto lat w takim razie 😀 wszystkiego najlepszego !!! :))))))))))))
    faktycznie idealna kobietka z Ciebie 😀 😉
    to jesteś 2 lata młodsza ode mnie 🙂

    ooooo widzę, że szykują się jakieś zmiany blogowe 🙂 mam nadzieję, że zostawisz nam namiar na nowy blog w razie czego 🙂
    mnie się podobało bo pisałaś o różnych rzeczach więc z różnych dziedzin mogą się pojawiać tematy albo posty z życia wzięte 🙂 ściskam cieplutko :*

  2. Dziękuje serdecznie, adres na pewno podam gdyż uzbierało mi się już kilkoro wiernych czytelników, mam nadzieje, że zostaniecie ze mną 🙂 Sama tematyka pewnie pozostanie bez zmian ale w nowej formie.

Skomentuj

