Pokój dziecięcy…..

   Tak przeglądałam ostatnio zdjęcia i foldery z urządzonymi pokoikami dla maluchów i jest w nich wszystkich coś czego moim zdaniem nie może zabraknąć. Ja nie miałam i powiem szczerze brakowało mi tego …..
A mianowicie chodzi o fotel…. wielki wygodny fotel na którym możemy usiąść o 3 nad ranem totalnie zmęczone i sfrustrowane z Naszym świeżo narodzonym maluszkiem i go nakarmić, utulać przytulić a przy okazji troszkę odpocząć czy nawet przysnąć.
Wiadomo dzieci są róże, widzę to sama po swoich 2 synkach….każdy ma zupełnie inny charakter.
Pamiętam pierwszego, który jako noworodek i kilku miesięczne niemowlę był ideałem, budził się w nocy prawie od początku co 4h i zaraz pojedzeniu zasypiał…… I od razu mam w głowie mojego drugiego szatanka….. pobudka co 40 min, maksymalnie co 1h długie karmienie i to tylko na siedząco i do tego około 40 minut bujania i kołysania bo inaczej to wrzask na całe osiedle…. i tak do 4 rano…. bo od 4 to już tylko bujanie w foteliku samochodowym bo gdzie indziej spać nie będę. Swoje z nim przeszłam 🙂 I jak tylko możecie to postawcie niedaleko łóżeczka wygodny fotel. Uwierzcie chodź na chwile usiądziecie i będzie Wam lepiej 🙂

czterykaty.pl

www.domosfera.pl

blog.kafejownia.com.pl
domhobby.pl
4 uwagi do wpisu “Pokój dziecięcy…..

  1. Oj tak, taki fotel w pokoju małego dzieciątka jest niezbędny 🙂 można nawet przestawić na ten czas z dużego pokoju, żeby nie kupować specjalnie, ale być musi. Trzeba też pomyśleć o swojej wygodzie 🙂 nie mam jeszcze dzieci, ale skoro potrafią tak zmęczyć jak opisujesz to wierzę na słowo i taki fotel na pewno będę miała 😉 Pozdrawiam :*

  2. Fotelik bujany to mój must have! 😀 Już dawno sobie wymarzyłam, że będzie takie cudeńko w pokoiku mojego bobasa 😀

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na giveaway :-* Zgłoszeń jest malutko, a zawsze miło zrobić sobie prezent przed Świętami 🙂

Skomentuj

