Czego nie może zabraknąć w domu.

      Kochani spędziłam dziś chyba  pół dnia w empiku…. tysiące książek, setki kalendarzy i ozdoby świąteczne…. no pochłonęło mnie do reszty.
Wybierałam, przeglądałam i wybierałam….aż w końcu ledwo stojąc z tym co wybrałam dotarłam do kasy. Uprzejma pani, zaskoczona ilością pyta: ” to wszytko? ” Wszytko pomyślałam i od razu zastanowiłam się gdzie ja to wszytko zmieszczę w domu. No nic, trzeba będzie pomyśleć. I stąd dzisiejszy post , w którym pomysły na fajne półki na książki,  domowe biblioteczki i wszelkie pomysły na przechowywanie ukochanych książek. Wpadło Wam coś w oko???

www.e-sciany.pl

www.idesignarch.com

domtrendy.pl
szewc-bez-butow.blogspot.com

www.wnetrza.webzine.pl
3 uwagi do wpisu “Czego nie może zabraknąć w domu.

Skomentuj

