sweet things

 Dziś kochani chciałabym się z Wami podzielić cudeńkami jakie odnalazłam i które skradły mi moje serduszko i po prostu muszę je mieć.

1.Proszę Państwa oto miś 🙂 Miś fochatek podbił moje serce tak , że od razu postanowiłam go mieć. Tak go pokochałam że moja druga połówka oświadczyła  że kupi mi go na urodziny 🙂

fochatek.pl

    2. Dywanik moich marzeń…. odłożę i kupię 🙂

    czasnawnetrze.pl

    3.Komoda szufladkowa…. Ja już ją widzę w mieszkaniu i nawet widzę moje maluchy jak w niej grzebią.

    ushiilandia.blogspot.com

    4. Upatrzony zegar.

    www.sklepy24.pl

    4 uwagi do wpisu “sweet things

    Skomentuj

