Organizacja miejsca pracy

Kochani dziś post o tym jak w łatwy sposób stworzyć w domu własne małe biuro, swoje miejsce do pracy.  No i oczywiście zdjęcia z inspiracjami w tym temacie.

By stworzyć swój kąt do pracy powinniśmy znaleźć odpowiednie dla niego miejsce, ja urządzając właśnie mój kącik pracy ( a muszę się właśnie za to wziąć ) postawiłam na miejsce przy oknie. Od zawsze marzyłam aby biurko i potrzebne mi rzeczy do pracy były tuż przy samym oknie.
No i musimy spisać listę rzeczy która będzie Nam do tego niezbędna. W moim przypadku będzie to :

  • biurko lub jakiś fajny stolik
  • tablica korkowa, ewentualnie kredowa do zapisywania różności. Najlepiej połączenie obu :))
  • spora półka powieszona bardzo niedaleko abym wszytko potrzebne było pod ręką . 
  • Organizer na biurko na wszelkie duperelki jakie będą mi potrzebne.

No chyba wszytko z takich głównych, najpotrzebniejszych rzeczy…..
A Wy jak widzicie swoje własne biura?????

Przypominam o konkursie 🙂 http://glamourofhousewife.blogspot.com/2013/10/konkurs.html

www.lovingit.pl
www.boska.pl
pinhouse.pl
flaminganddesign.blogspot.com
kroliczek-doswiadczalny.blogspot.com

6 uwag do wpisu “Organizacja miejsca pracy

  1. Tak, zdecydowanie biurko pod oknem – to moje marzenie odkąd byłam w podstawówce 🙂 w pobliżu tablica z miejscem na różne wycinki z gazet i inspiracje 🙂 fajne wnętrza wybrałaś, dużo świetnych pomysłów można zgapić 😉 pozdrawiam :*

  2. bardzo fajne zdjęcia 🙂 swój kącik do pracy również wyobrażam sobie przy oknie 🙂 z półeczką i dużym biurkiem żeby wszystko pomieściło,a dodatkowo pod biurkiem szuflady 🙂 pozdrawiam ;*

Skomentuj

