Konkurs

Kochani dziś mam Dla Was szybki konkurs. Konkurs będzie trwał do niedzieli 20 października do godziny 24 :00 :))
 Jedyne co musie zrobić to polubić na FB stronę mojego sklepu  
napisać propozycje na nowe przedmioty jakie chcielibyście tam zobaczyć.
Wśród wszystkich zgłoszonych rozlosuje nagrodę w postaci dowolnej rzeczy ze sklepu bądź realizacji projektu z jakim się zwycięzca do mnie zgłosi.
Także do dzieła robaczki kochane 🙂 
Liczę na Was 🙂
www.worldlux.pl
9 uwag do wpisu “Konkurs

  1. Stronkę Twojego sklepu polubiłam :-* Z miłą chęcią zobaczyłabym u Ciebie jakieś odjazdowe pojemniczki/ kubeczki na pędzle. Takie żeby postawione na toaletce robiły po prostu stylowy efekt wow 😀 Pozdrawiam serdecznie :-*

  2. polubiłam na fb jako Asia Ciesielska 🙂
    co proponuję? Piękne ramki na zdjęcia, w oryginalnym stylu. A dodatkowo może poszewki na poduszki aby w fajny sposób odświeżyć wygląd sofy 🙂

Skomentuj

