Moje inspiracje

Dziś kochani moi chciałabym Wam pokazać choć troszkę inspiracji jakie udało mi się odnaleźć w internecie… Część z nich to świetne przykłady na DIY, które upiększy i urozmaici nasze wnętrze, ale znajdziecie także fajne meble, pomysły na różne dekoracje.
Ostatnio coraz więcej czasu poświęcam na szukanie różnego typu inspiracji i szukanie nowych ścieżek w designie i aranżacji wnętrz a to co uda mi się znaleźć staram się wykorzystywać w swojej pracy. Efekty tych poszukiwań i moich starań już wkrótce będziecie mogli ocenić…. Nawet w tym tygodniu, gdyż już już ruszy mój sklep gdzie znajdziecie różne przedmioty związane z dekoracją wnętrz.
Pozdrawiam Was cieplutko.

www.bialeinspiracje.pl
Empty containers can be used as hanging candle holders. May add colored/plain pebbles in it or use washi tapes to cover the outside part of the container.
.pinterest.com

Harlequin 4
.pinterest.com
Ooh La La Swivel Chair
.pinterest.com
canvas covered with scrapbook paper then painted wood letters. Such a cute idea!
.pinterest.com
felt_houses
http://www.pinterest.com
www.e-ogrody.pl

9 uwag do wpisu “Moje inspiracje

Dodaj komentarz