Kwiatowo mi…

   Tak jak obiecałam dziś kochani moi będzie kwiatowo. Przygotowałam dziś zestawienie popularnych kwiatów doniczkowych z naszych domów.
Kwiaty, które mamy w domach są zazwyczaj łatwe w pielęgnacji, nie mają jakiś specjalnych wymagań no i są piękne. Szkoda, że to nie opis faceta: łatwy w pielęgnacji, bez wymagań i piękny… dodajmy akceptujący Nas w 100% i mamy ideał:) Ach! marzenia… no ale my tu o kwiatach.
A zatem :
 Miejsce pierwsze: no chyba wszechobecny storczyk, orchidea czy jak zwał tak zwał. Nie ma okna w moim mieście by choć jeden tam nie stał. Ja sama jestem szczęśliwą posiadaczką 1 cudeńka ( prezent po zamordowaniu poprzednich 3 sztuk)

www.fourseasons.pl


Miejsce drugie:  równie wszechobecny jak i bardzo łatwy w utrzymaniu Zamioculcas zamiifolia.

floradania.dk 

Miejsce trzecie: Skrzydłokwiat. Popularna roślinka o ładnych dużych liściach, kwitnąca raz na jakiś czas. Jej wyjątkową zaletą jest to, że absorbuje ona kurz. Sprzymierzeniec alergików 🙂

www.zielonyogrodek.pl 

Miejsce czwarte: Gerbera. Śliczne kolorowe kwiatki, co jakiś czas stoją w każdym supermarkecie w wielu odcieniach i bardzo szybko znikają. Uwielbiam ich kwiaty, mój faworyt to te ciemno różowe.

pl.123rf.com 
8 uwag do wpisu “Kwiatowo mi…

  1. Lubie ładne kwiaty, ale one nie lubią mnie. 🙂 Po tym jak jakimś cudem udało mi się zabić kaktusa zaprzestałam jakichkolwiek hodowli. 🙂

    Dzięki za komentarz na naszym blogu, jeśli nadal masz chęć włączenia się do wyzwania, daj znać. Prześlę Ci na maila tabelkę, o której mówiłam w poście. 😉

    Pozdrawiam ciepło,
    Em

Skomentuj

