Meble z walizki

   Ostatnio mój M. przytachał do domu starą walizkę. No to pytam się człowieka po co mi to?? Na wakacje z tym nie pojadę! I co usłyszałam: ” Zobacz jaka piękna! nie może zginąć na wysypisku, na pewno coś wymyślisz” No to myślę bo mi rupieć będzie tylko miejsce zabierał a tak to może coś jeszcze pożytecznego z niego będzie.
A tymczasem nim sama coś wymyślę spójrzcie jakie inspiracje walizkowe odkryłam.

www.worldlux.pl

czasnawnetrze.pl

czasnawnetrze.pl

www.we-dwoje.pl

www.lotaro.pl

www.we-dwoje.pl

www.tumblr.com
unikalne-meble.com.pl
7 uwag do wpisu “Meble z walizki

  1. jeśli nie uda Ci się z niej nic zrobić, to zawsze możesz spakować w nią rzeczy M. jak będziecie wybierać się w jakąś podróż i powiedzieć: „jest taka piękna! Nie mogła zginąć na wysypisku, więc będzie Tobie godnie służyła” 🙂
    Ale wierzę, że coś wymyślisz, bo inspiracje, które wstawiłaś, są naprawdę super 🙂

Skomentuj

